انواع عدس

انواع عدس - صنایع غذایی هلچین

از انواع حبوبات موجود در بازار و هر آشپزخانه‌ای عدس است. انواع عدس به رنگ‌های متفاوت کشت و بازار عرضه می‌شود. عدس گیاهی یکساله با دانه مورب شکل است و در اراضی با خاک آهکی رشد می‌کند. پس از برداشت، ساقه و برگ عدس را به مصرف علوفه حیوانات در می‌آورد. 

عدس به رنگ سبز یا قهوه‌ای همان عدس استفاده شده در پخت عدسی است. عدس به رنگ قرمز رنگ را دال عدس می‌نامند. خواص این دو عدس با هم متفاوت است و بستگی به مزاج افراد پخته می‌شود. بهترین عدس را می‌توان بدون سیاه شدن آب گذاشت و در مدت زمان کمتری پخته شود. البته عدس‌ها را از نظر اندازه به درشت و ریز و متوسط تقسیم می‌کنند.

اگر پوست عدس کنده شود عدس به رنگ زرد است. سوپ با این عدس بسیار خوشمزه است. نوع دیگر عدس‌های سیاه بوده که در مناطق آب و هوایی خنک و خشک کشت می‌شود. پخت آن 15 الی 20 دقیقه زمان می‌برد و پس از پخت ظاهر خود را حفظ می‌کند.

عدس آبی نوعی عدس است که بسیار سریع پخته می‌شود و نیازی به خیس کردن ندارد. زمان کاشت آن در بهار است.برای خرید عدس به فروشگاه هلچین و فروشگاه های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید.

 بهترین عدس ایران 

بهترین عدس ایران، عدس کانادایی است که در بسیار پرفروش است. عدس ساسکن و عدس سیمپسون از انواع عدس کانادایی است. البته برندهای دیگری در بازار وجود دارد. بسته بندی مناسب عدس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از انواع برندهای مهم در بسته بندی هلچین است.

هلچین، شرکتی در زمینه تولید صنایع غذایی است که در بازار سابقه ای درخشان دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191091010 تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *