لپه چگونه درست میشود؟

لپه چگونه درست میشود؟ - صنایع غذایی هلچین

لپه یکی از انواع حبوبات موجود در بازار است که دارای خواص و فواید بسیاری است. آیا می‌دانید، لپه چگونه درست میشود؟ 

لپه از نوعی نخود؛ به نام نخود کفتری تهیه  می‌شود. نخود را پس از برداشت، به مدت 24 ساعت در آب بخیسانید. توجه کنید هر 6 ساعت یکبار آب نخود را عوض کنید. سپس نخود را به مدت 1 روز در آفتاب خشک کنید. لپه، انواع خواص نخود را دارد.

نخود خشک شده را با آسیاب سنگی ( در منزل ) یا آسیاب صنعتی ( در کارخانجات ) به دو نیم تقسیم می‌کنند. به این حبوبات جدید لپه می‌گویند. البته برای تهیه لپه در خانه، توان بدنی به خصوص نیروی دست شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که امکان تهیه لپه را ندارید می‌توانید از بسته بندی موجود در بازار خرید لپه را انجام دهید. 

خرید لپه به دو صورت عمده و بسته بندی و به صورت حضوری یا آنلاین وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی از طریق اینترنتی و به صورت بسته بندی، خرید لپه خود را انجام دهید. 

لپه در 3 نوع رنگی سبز و زرد و قرمز به بازار عرضه می‌شوند. خواص هر یک از لپه ها با یکدیگر متفاوت است. بیشترین نوع مصرف لپه مربوط به لپه زرد رنگ یا لپه معمولی است. لپه به دلیل ویتامین‌ها، پروتئین، فیبر و مواد معدنی، دارای خواص منحصر به فردی است که در ایمن سازی بدن در برابر بیماری‌ها و جلوگیری از سرطان، رفع پوکی و فقر آهن، رشد و نموی کودکان و موارد دیگر نقش اساسی دارد.

در هنگام پخت زمان و شیوه پخت لپه را در نظر بگیرید تا مشکلی از لحاظ کاهش ارزش غذایی در لپه نداشته باشید. به دلیل پخت نامناسب و بیش از حد لپه، امکان کاهش ارزش غذایی لپه وجود دارد. مناسب ترین جایگزین گوشت قرمز، لپه است. 

خرید لپه از شرکت هلچین

شرکت هلچین یکی از تولید کنندگان صنایع غذایی است. از تولیدات این شرکت می‌توان به تهیه و بسته بندی انواع لپه با کیفیت و دارای تاریخ انقضا و تولید اشاره کرد. به همین جهت با خیالی آسوده؛ از لپه هلچین خریداری کنید.

شماره تماس: 02191091010

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *