طرز تهیه ژله پاپیونی

طرز تهیه ژله پاپیونی

بسیاری از ما در مناسبت های مختلف مانند دورهمی های خانوادگی به فکر تهیه انواع دسرهای خوشمزه افتاده ایم. برای بسیاری از خانم ها طراحی دیزاین سفره شب های یلدا یک چالش به حساب می آید. در نتیجه آنها از انواع دسرهای خوشمزه برای ایجاد ترکیبی به یادماندنی در سفره های خود استفاده می نمایند.

ژله پاپیونی یکی از انواع دسرهایی می باشد که ما می توانیم در انواع مناسبت ها مانند تولدها، دورهمی ها و حتی مراسم های عروسی از آن استفاده نماییم.

ترکیب زیبا و به یاد ماندنی این دسر میتواند بسیاری از کودکان ما را در این روزهای خاص به وجد آورد و ترکیب دلنشینی به سفره های ما ببخشد. در نهایت در ادامه این متن قصد داریم تا بهترین روش تهیه ژله پاپیونی را با شما عزیزان بررسی نماییم. هلچین یکی از برندهای تولید کننده انواع فرآورده های دسر می باشد.

شما می توانید با خرید پودر ژله از هلچین در انواع مناسبت ها دسرهای زیبا و خوشمزه ای را تهیه نمایید.

مواد لازم برای تولید ژله پاپیونی

یکی از نکات مهم در زمان تهیه انواع دسرها توجه به مقدار دقیق مواد لازم برای تهیه آنها می باشد. ژله پاپیونی یکی از دسرهای رایج در سفره های ما به حساب می آید که در تهیه آن باید به اندازه دقیق مواد بسیار توجه نمود.

توجه به مقیاس دقیق مواد می تواند در نتیجه نهایی کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در نتیجه در زمان تهیه این دسر به این نکته بسیار توجه داشته باشید.

برای تهیه ژله پاپیونی شما به چهار بسته پودر ژله با انواع طعم های مختلف نیاز دارید. همچنین برای تهیه این نوع ژله شما به سه بسته پودر ژله آلوئه ورا و  در حدود  5/2 لیوان شیر و یا بستنی نیاز دارید.

طرز تهیه ژله پاپیونی

برای تهیه ژله پاپیونی نیاز است تا شما ابتدا یک قالب مناسب برای تهیه این نوع ژله تهیه نمایید. در نهایت شما باید قالب خود را به طور دقیق با یک لایه روغن چرب کنید.

این امر به شما کمک می نماید تا به راحتی قادر به جدا نمودن ژله از قالب باشید. در ابتدا شما باید یک بسته ژله آلوئه ورا را در داخل آب گرم حل نموده و بعد از سرد شدن آن با نصف لیوان شیر و یا یک قاشق بستنی ترکیب نمایید.

قسمت انهایی قالب را مخلوط مورد نظر پر کنید. در نهایت ژله را به داخل یخچال انتقال دهید تا سطح ژله مقداری منسجم گردد و به راحتی انگشت در داخل آن فرو نرود.

در نهایت ژله های طعم دار را با آب گرم مخلوط نمایید و در ظرف های مسطح قالب بگیرید. سپس بعد از گذراندن مدت زمان مناسب ژله ها را با چاقو برش های دقیق بدهید.

در نهایت مقداری ژله آلوئه ورا را بر روی قالب اضافه نمایید و اجازه دهید تا خودش را بگیرد. سپس ژله های خرد شده را به داخل ظرف انتقال دهید و در نهایت بقیه ژله آلوئه ورا را به قالب انتقال دهید.

سپس قالب را به یخچال انتقال دهید تا زمان مورد نیاز برای آماده شدن ژله پاپیونی طی گردد. 

زمان مورد نیاز برای تولید ژله

به طور متوسط شما برای تهیه هر رنگ از ژله هایی که در ژله پاپیونی استفاده خواهید نمود به مدت زمانی معادل 3 تا 4 ساعت نیاز خواهید داشت.

این در حالی است که برای تهیه ی کلی ژله پاپیونی شما به مدت زمانی معادل یک شبانه روز نیاز دارید. علت اصلی این امر نیز در این است که برای تهیه ژله پاپیونی شما باید از شب قبل نسبت به تهیه ژله های رنگی اقدام نمایید.

در نهایت بعد از قالب گیری ژله زمانی معادل 4 ساعت نیاز است تا شما اقدام به جدا نمودن ژله از قالب نمایید. 

بررسی برخی از نکات مهم در تهیه ژله پاپیونی

به خاطر داشته باشید که برای تهیه ی ژله پاپیونی بهتر است شما از طعم هایی استفاده نمایید که دارای ترکیب رنگی زیبایی باشد. این امر می تواند به ظاهر ژله های شما کمک شایانی کند. رعایت اندازه های دقیق در زمان تهیه ژله از مهمترین نکات در این امر می باشد.

در صورتی که شما ژله خود را با استفاده از اندازه های مطرح شده در این متن تهیه نمایید در زمان تولید و خارج نمودن ژله با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

یکی دیگر از نکات مهم در زمان تهیه این ژله این است که اگر از شیر در دستور تهیه ژله استفاده می نمایید حتما باید از شیر سرد برای این منظور استفاده نمود. استفاده از شیر سرد سبب می شود تا شیر در ساختار کلی ژله بریده نشود.

در زمان استفاده از بستنی هم باید حتما از بستنی که کمی به دمای محیط رسیده است استفاده نمایید.

در نهایت توجه داشته باشید که اگر تمامی نکات مهم در تهیه ژله پاپیونی را در نظر داشته باشید حتما از نتیجه نهایی کار خود رضایت صد درصدی خواهید داشت.

هلچین یکی از برندهایی می باشد که در زمینه تولید انواع پودر ژله فعالیت می نماید. کاربران گرامی می توانند از محصولات متنوع این مجموعه در دسر های خود استفاده نمایند.

پودر ژله پرتقال، آلوده ورا، بلوبری، هلو و موز هلچین از جمله محصولات این مجموعه می باشد که کاربران می توانند در تولید ژله پاپیونی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *