جدیدترین مدل کیک شب یلدا

جدیدترین مدل کیک شب یلدا - صنایع غذایی هلچین

شب یلدا یا شب چله، طولانی ترین شب زمستان است. در این شب باستانی ایرانیان، در کنار خانواده‌های خود، جشن و شب نشینی دارند. در مهمانی شب یلدا چای زغالی، انار، هندوانه، آش، آجیل، میوه خشک شده، لبو و شلغم به چشم می‌خورد. امروزه با تهیه جدیدترین مدل کیک شب یلدا، شور و نشاط خاصی بین بزرگسالان و کودکان به پاست.

کیک شب یلدا اصولا با انار و یا ژله‌های با رنگ طبیعی سبز یا قرمز تزیین می‌شود. علاوه بر کیک ژل‌هایی به  شکل هندوانه یا به شکل انار توسط خانم‌های با سلیقه ایرانی تهیه می‌گردد. 

البته در بازار، هر ساله در شب یلدا جدیدترین مدل کیک شب یلدا موجود است با این حال برای گرفتن ایده، بررسی جدیدترین مدل کیک شب یلدا خالی از لطف نیست. 

پایه و اساس کیک‌های شب یلدا، کیک اسفنجی است. برای طرز تهیه کیک اسفنجی خود نگران نباشید. پخت کیک اسفنجی آسان است. پس از تهیه کیک اسفنجی می‌توانید با خامه و رنگ‌های طبیعی، تزئینات خریداری شده یا تهیه شده از بازار کیک خود را تزیین کنید.

البته گاهی در همان ابتدا پخت کیک اسفنجی رنگ طبیعی به بخشی از مواد اضافه می‌شود تا رنگ کیک طبیعی تر باشد. حتی برخی پس از پخت کیک، رنگ را بر روی کیک خود می‌زنند. و مدت زمانی کمی به آن حرارت می‌دهند. 

برای خرید پودر کیک هلچین به دیجی‌کالا یا فروشگاه های معتبر سراسر کشور مراجعه نمایید.

در بازار یک سری قالب برای درج حروف بر روی کیک شب یلدا وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تزیین کیک استفاده کرد. استفاده از گل طبیعی یا شکلات‌های کاکائویی تخته‌ای و یا بیسکوییت نیز جزو تزیینات جدیدترین مدل کیک شب یلدا به حساب می‌آید.

با وجود دغدغه بانوان برای تهیه کیک شب یلدای لاکچری، برخی از جدیدترین مدل شب یلدا را خواهید یافت. با الهام گرفتن از این مدل‌ها، یکی از بهترین شب‌های یلدای رو برای شما و مهمانانتان آرزومندیم.

کیک شکلاتی و اناری شب یلدا - صنایع غذایی هلچین

 

کیک ساده شب یلدا با تزیین انار - صنایع غذایی هلچین

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک شکلاتی

کیک کاکائویی شب یلدا با تزیین انار - صنایع غذایی هلچین

 

کیک انار خامه‌ای شب یلدا - صنایع غذایی هلچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *