10 مدل تزئین ژله

تزیین ژله

همان طور که می‌دانید ژله یک دسر بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. این دسر محبوب در انواع طعم ها برای ذائقه های مختلف تهیه می شود. ژله به طور معمول در دورهمی ها، جشن تولد ها و… پای ثابت پذیرایی می باشد. این دسر علاوه بر برخورداری از طعمی فوق‌العاده، از خواص ارزشمندی نیز برخوردار است.

از جمله خاصیت های آن می توان به سلامت پوست و درمان بیماری های پوستی اشاره داشت. کلسیم موجود در ژله به استحکام استخوان ها کمک می کند به همین جهت مصرف آن به کودکان بسیار توصیه می شود.

بهبود درد مفاصل را می توان از دیگر خواص این محصول برشمرد از این رو خوردن ژله برای افراد مسن هم سودمند خواهد بود. افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند و از مشکلات ناشی از آن رنج می برند برای کنترل بیماری خود می توانند از ژله استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت تزئین ژله و تهیه ژله بستنی و ژله رولی بیان کنیم. تزئین ژله سبب جذاب تر شدن ظاهر این دسر می شود و میز پذیرایی شما را زیباتر می کند.

تزئین ژله

تزئین ژله موضوعی کاملا سلیقه ای است و هر فردی باتوجه به علایق و سلایق خود می تواند به این موضوع بپردازد. یکی از ساده‌ترین روش های تزئین ژله استفاده از ترافل های رنگی است. شما می توانید انواع ترافل با رنگ ها و اشکال متنوع را از بازار تهیه نموده و برای تزئین ژله از آن ها استفاده کنید.

ایده دیگر برای تزئین ژله استفاده از شکلات های چیپسی است. استفاده از این شکلات ها علاوه بر زیبایی، طعم بهتری هم به ژله می بخشد. استفاده از انواع و اقسام میوه ها از دیگر ایده ها برای تزئین این دسر می باشد. شما می توانید به طور هماهنگ با طعم ژله از انواع میوه ها نظیر آلبالو، توت فرنگی، پرتقال، موز و… استفاده کنید. برای تزئین ژله به این روش حتی می توانید قبل از بسته شده ژله تکه های میوه را در میان آن قرار دهید.

استفاده از بستنی در تهیه ژله نیز می تواند روش دیگری برای تزئین ژله باشد. در این روش می توانید ژله بستنی را با ارتفاع کم درون یک سینی درست کنید و پس از آماده شدن آن را به شکل رول دربیاورید.

ژله رولی یکی از جذاب ترین نوع ژله است که برای میهمانی ها انتخابی مناسب می باشد. ژله بستنی علاوه بر ظاهر زیبا، از طعم مناسبی نیز برخوردار است. برای زیباتر شدن ژله رولی می توانید هنگام برش رول ها چاقو را به شکل دالبر حرکت دهید. به این صورت ژله رولی شما ظاهر گل پیدا می کند و جذاب تر می شود.

از دیگر ایده های تزئین ژله می توان به استفاده از انواع پاستیل ها اشاره داشت. امروزه انواع پاستیل در رنگ ها و اشکال متنوع در بازار وجود دارد که می توان برای تزئین از آن ها استفاده نمود.

خرید پودر ژله هلچین

خرید پودر ژله باکیفیت برای داشتن ژله ای خوش بافت و خوش طعم از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار است. برای تهیه پودر ژله هلچین می توانید به تمامی فروشگاه های فعال در سراسر کشور مراجعه نمایید. هم چنین خرید این محصول از فروشگاه های آنلاین دیجی کالا و اسنپ مارکت امکان‌پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *